Sarafi 67, Athens, 12241

Τα πάντα για τα meta titles

 Τα meta titles αφορούν κατά ένα μεγάλο μέρος το SEO και τη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.

Τα meta titles (τα links που πρέπει να κάνει click κάποιος στην Google για να μεταφερθεί στο site σας) είναι πολύ σημαντικά, βοηθάνε στο SEO και έχουν και βοηθούς: περιγραφές meta meta description.

Τι είναι οι περιγραφές meta

Οι λίγες γραμμές κείμενο κάτω από τον meta title, είναι η περιγραφή meta. Οι χρήστες του διαδικτύου δεν ενδιαφέρονται μόνο για έναν τίτλο, αλλά είναι χρήσιμο να έχουν μια ιδέα για τι πρόκειται να διαβάσουν σε αυτή τη σελίδα αν κλικάρουν, αλλά και τι πληροφορίες μπορεί να τους δώσει σε σχέση με την αμέσως επόμενη για παράδειγμα.

Τα meta descriptions αποτελούν βασική προϋπόθεση όσον αφορά τη βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας και την ποιότητά της.

Δείτε μερικά χρήσιμα tips για το πώς να φτιάχνετε ελκυστικά meta descriptions όχι μόνο για την Google αλλά και για τους ενδιαφερόμενους χρήστες του διαδικτύου:

1. Λίγα και καλά

Η περιγραφή σας πρέπει να είναι μεταξύ 20 – 40 λέξεων (λιγότερο από 160 χαρακτήρες). Αν δεν μπορείτε να περιγράψετε την σελίδα σας συνοπτικά, τότε η Google θα κόψει αυτόματα την περιγραφή σας. Το να μην μπορείτε να γράψετε λιγότερους χαρακτήρες από όσους σας δίνει, δεν είναι και τόσο κακό, αλλά το περιεχόμενο της σελίδας σας θα είναι πιο ξεκάθαρο σε έναν επισκέπτη, αν μπορεί δηλαδή να διαβάσει μια πλήρη περιγραφή εξ’ αρχής.

2. Ακρίβεια

Κανένας δεν θέλει να τον παραπλανούν, οπότε σιγουρευτείτε ότι είστε ακριβείς όταν γράφετε μια τέτοια περιγραφή. Μια πολύ καλή τακτική για να κρατάτε τους επισκέπτες σας ικανοποιημένους, είναι να έχετε διαφορετική περιγραφή για κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας. Αν το καταφέρετε αυτό, θα έχετε περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, αν η meta περιγραφή σας λέει ότι το site σας έχει να κάνει με λάμπες, αλλά όταν κάνουν click στην πραγματικότητα δεν έχει λάμπες αλλά μόνο μόνο φωτιστικά, τότε οι επισκέπτες σας δεν θα μείνουν ικανοποιημένοι και πιθανότατα δεν θα επιστρέψουν ξανά στην ιστοσελίδα σας.

3. Λέξεις-κλειδιά

Ακόμα και αν κάποιος πιστεύει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τις περιγραφές meta, επειδή δεν επηρεάζει απευθείας τη SEO κατάταξή τους, ακόμα και τότε είναι πολύ σημαντικό. Αν ψάχνετε για μια συγκεκριμένη φράση, η Google αναγνωρίζει συγκεκριμένες λέξεις και τις τονίζει με Bold (έντονη γραφή) μέσα στην περιγραφή meta. Αυτού του είδους η γραφή είναι έντονη στο μάτι και βοηθάει κάποιον να βρει την ιστοσελίδα που αναζητά. Αν δουν τις λέξεις που ψάχνουν στο site σας, τότε θα το κλικάρουν σίγουρα.

Φροντίστε ωστόσο, να μην κάνετε κατάχρηση των keywords μέσα στην περιγραφή σας. Αντίθετα με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, το να επαναλαμβάνεται πολλές φορές μια λέξη-κλειδί μέσα στην περιγραφή σελίδας, δεν πρόκειται να βοηθήσει. Αν επαναλάβετε μια λέξη περισσότερο από δύο φορές, τότε θα θεωρηθεί spam. Επίσης, καλό θα ήταν να μην επαναλαμβάνετε τις λέξεις που βρίσκονται μέσα στον τίτλο της σελίδας σας και στην meta περιγραφή.

4. Τι να γράψετε στην περιγραφή meta

Μια πρόσκλησηπρόκληση μέσα στην περιγραφή, είναι πάντα καλό να υπάρχει. Θέλετε να δώσετε στους χρήστες του διαδικτύου, έναν λόγο για κλικάρουν και να διαβάσουν το περιεχόμενο σας. Δεν θα ήθελαν να διαβάσουν κάτι βαρετό και άχρηστο. Αντιθέτως, θα χρειαστεί κάτι ελκυστικό. Δώστε τους έναν καλό λόγο για να αφιερώσουν λίγο από τον χρόνο τους και να κάνουν κλικ στη σελίδα σας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να πείτε κάτι σαν:

“Μάθετε τα απαραίτητα για…”

“Μάθετε γιατί…”

“Πλήρης οδηγός για…”

“Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 28 του Φλεβάρη, και πάρτε δώρο…”

Αν κάνετε μια περιγραφή meta για το προφιλ της εταιρείας σας, καλό θα ήταν να συμπεριλάβετε και την τοποθεσία της επιχείρησής σας.

Ή θα μπορούσατε να πείτε κάτι σαν: “Πάρτε τηλέφωνο σήμερα για να κλείσετε το ραντεβού σας”

Μην χρησιμοποιείτε spam λέξεις, όπως “τσάμπα!” η οτιδήποτε άλλο που σας κάνει να μοιάζετε με “κράχτη” που τους φωνάζει. Δεν θέλετε να τους πείσετε για κάτι, είστε σίγουροι για την ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών σας.

Περιγραφές meta

Άρα λοιπόν, κρατάμε για τις επιτυχημένες meta περιγραφές, τα παρακάτω:

  • Λιγότερο από 160 χαρακτήρες στην περιγραφή meta
  • Συνοπτική meta περιγραφή για κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας
  • Μην επαναλαμβάνετε πάνω από δύο φορές τις λέξεις-κλειδιά
  • Προσκαλέστε-προκαλέστε τον χρήστη να κάνει κλικ στην ιστοσελίδα σας
Author

Vaggelis

by admin

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επικοινωνία

Attica | Sarafi 67, Athens, 12241

Evia | Odysseos 21, Karystos, 34001, 

Cyclades | Naxos Island, 84300

Copyright ©2023 BLB.gr