Το Newsletter είναι το ενημερωτικό δελτίο προώθησης μιας επιχείρησης, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Γιατί όμως το Newsletter είναι απαραίτητο;
-
Σκοπός:
Έχει έναν άμεσο σκοπό και έναν έμμεσο.
Ο άμεσος, είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς πελάτες, αλλά και η ενημέρωση των ήδη πελατών σας.
Ο έμμεσος, είναι η αύξηση των πωλήσεων και έρχεται ως δευτερεύον σκοπός.
Και αυτό, γιατί ένα newsletter δεν πρέπει να έχει αυστηρά τη μορφή ενός διαφημιστικού μηνύματος και προώθησης.
-
Στόχος:
Η ενημέρωση του κοινού μας σχετικά με:
- Ειδήσεις και ανακοινώσεις της εταιρείας.
- Νέα έργα μας.
- Διακρίσεις.
- Νέες συνεργασίες.
- Προσφορές.
- Συμμετοχή σε εκθέσεις, εκδηλώσεις και διαγωνισμούς.
- Νέες συμβουλές ενημερωτικού χαρακτήρα.
- Παρουσίαση των καινοτομιών μας.
- Παρουσίαση του φάσματος εργασιών μας.
- Αναλύσεις και χρήσιμες συμβουλές.
- Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, και πολλά άλλα.
Πλεονεκτήματα ενός newsletter:
- Χαμηλό κόστος (εάν επιλέξετε τον σωστό πάροχο).
- Δείχνουν ότι δεν είστε στατικοί κι ενδιαφέρεστε για το αντικείμενό σας.
- Είναι προσωποποιημένα, καθώς διαμορφώνονται με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών.
- Είναι άμεσα. Εάν ο πελάτης θεωρήσει ότι τον ενδιαφέρει (από τον τίτλο και μόνο) θα το δει, κι εσείς θα το ξέρετε!
- Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο website σας, καθώς συνδέονται άμεσα με αυτό.
- Αντίθετα με τα social media, όπου το κοινό σας μπορεί να "χάσει" μερικές δημοσιεύσεις σας, στο newsletter τις βλέπει πάντα.
Χρήσιμες Συμβουλές:
- Επιλέξτε ένα θέμα σχετικό με τον τομέα σας, το οποίο θα ενδιαφέρει και το κοινό σας.
- Αποφεύγετε εκφράσεις που μπορεί να παραπέμπουν σε διαφημιστικό προωθητικό μήνυμα και μην το χρησιμοποιείτε γι' αυτόν το σκοπό.
- Το λογότυπό σας, είναι καλό να υπάρχει. Όμως μην κάνετε εισαγωγή με αυτό, καθώς μπορεί να απομακρύνει τον αναγνώστη.
- Ο τίτλος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, για το αν ο πελάτης θα ανοίξει το email ή όχι. Προτιμήστε έναν σύντομο, σχετικό και ελκυστικό τίτλο.
- Χρησιμοποιήστε γραφικά και όμορφες, σχετικές φωτογραφίες, όμως μην υπερβάλλετε.
- Δώστε συμβουλές και χρήσιμα tips για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
- Το newsletter πρέπει πλέον να είναι responsive.
- Δοκιμάστε να δείτε πώς φαίνεται το newsletter σας σε διαφορετικούς browsers και συσκευές.
- Διαλέξτε μόνοι σας ένα έτοιμο template ή ζητήστε μας να φτιάξουμε κάτι ανάλογο με τις απαιτήσεις σας.
- Το φόντο στο newsletter σας, πρέπει να είναι ξεκούραστο.
- Απλό περιεχόμενο και design, ώστε να ο αναγνώστης να εστιάσει άμεσα στο σημαντικό.
- Προσοχή με το όνομα του email σας: Όλοι οι πάροχοι email και οι ανιχνευτές spam θα αποκλείσουν το newsletter σας, αν έχει "ύποπτο" domain.
- Alt-text tag: χρησιμοποιήστε το tag του εναλλακτικού κειμένου για τις εικόνες σας, σε περίπτωση που δεν φορτώσουν κάπου.
- Τα email έχουν συνήθως μήκος 600pixels, καλό θα είναι να μην τα υπερβείτε.
- Σκεφτείτε να φτιάξετε το newsletter σας σε δύο στήλες.
Πάρτε μερικές ιδέες για πρωτοποριακά newsletter designs στο Pinterest.
Δείτε ενδεικτικά μηνιαία κόστη που κυκλοφορούν στην αγορά για την αποστολή Newsletter:
Υπηρεσία Αποστολής Newsletter με το πιο ανταγωνιστικό κόστος της αγοράς:
Εγγραφείτε στο newsletter μας, για περισσότερα: