Blog

10 συμβουλές για ένα γρήγορο eshop

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Αν ψάχνετε για τον γρηγορότερο δρόμο προς την επιτυχία στον χώρο του eshop, εδώ είναι 10 μοναδικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας για μια γρήγορη κατασκευή eshop

  1. Επιλογή γρήγορης πλατφόρμας CMS: Η επιλογή της σωστής πλατφόρμας είναι ζωτικής σημασίας. Επιλέξτε μια πλατφόρμα ecommerce που προσφέρει γρήγορη φόρτωση σελίδων και ευέλικτη δυνατότητα προσαρμογής.

  2. Βελτιστοποίηση Εικόνων: Οι εικόνες πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας αλλά και βελτιστοποιημένες για γρήγορη φόρτωση. Χρησιμοποιήστε συμπιεσμένες μορφές όπως το WebP και βεβαιωθείτε ότι οι διαστάσεις των εικόνων ταιριάζουν με τα πλαίσια της ιστοσελίδας.

  3. Λιτός Σχεδιασμός: Ένας απλός και λιτός σχεδιασμός ιστοσελίδας βελτιώνει την ταχύτητα φόρτωσης. Αποφύγετε το υπερβολικό πλήθος περίπλοκων γραφικών και λειτουργιών που μπορεί να επιβραδύνουν την ιστοσελίδα.

  4. Κριτικές και Αξιολογήσεις: Προσφέροντας τη δυνατότητα στους πελάτες να αφήνουν κριτικές και αξιολογήσεις, δημιουργείτε εμπιστοσύνη και διευκολύνετε την απόφαση αγοράς.

  5. Γρήγορη Αναζήτηση: Ενσωματώστε μια αποτελεσματική μηχανή αναζήτησης που θα βοηθά τους πελάτες να βρίσκουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν.

  6. Mobile friendly Σχεδιασμός: Με την αυξημένη χρήση κινητών συσκευών, ο mobile friendly σχεδιασμός είναι απαραίτητος. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι πλήρως λειτουργική και ευανάγνωστη σε μικρές οθόνες.

  7. Γρήγορο checkout: Ο απλοποιημένος διαδικαστικός τρόπος του checkout με ελάχιστα βήματα βοηθά στην μείωση της εγκατάλειψης του καλαθιού.

  8. Συνεχής Βελτίωση: Χρησιμοποιήστε δεδομένα των πελατών σας για να βελτιώσετε διαρκώς την ταχύτητα και την εμπειρία πλοήγησης.

  9. Διαχείριση Αποθεμάτων: Φροντίστε να διαχειρίζεστε τα αποθέματα σας αποτελεσματικά, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων σας

  10. Γρήγορη Πληρωμή και Αποστολή: Προσφέρετε γρήγορες επιλογές πληρωμής και αποστολής. Η διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας πρέπει να είναι ομαλή και απλή.

Με αυτές τις 10 συμβουλές, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν εξαιρετικά γρήγορο eshop. Θυμηθείτε πάντα ότι η εμπειρία του πελάτη είναι το κλειδί για την επιτυχία σας και προσαρμόστε συνεχώς τις στρατηγικές σας για τη βελτίωσή της.

Η αναγκαιότητα ενός eshop για κάθε επιχειρηματία

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας είναι η παρουσίαση και η πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών σας στο διαδίκτυο. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα eshop έχει γίνει αναγκαίο εργαλείο για κάθε επιχειρηματία που επιθυμεί να παραμείνει ανταγωνιστικός.

Ξεκινήστε eshop με WooCommerce με 2 απλά βήματα!

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Σε αυτόν τον οδηγό Ξεκινώντας, σας δείχνουμε με 2 απλά βήματα πώς να ξεκινήσετε ένα eshop με WooCommerce με μόνο 2 απλά βήματα.

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Θέλω να φτιάξω μια ιστοσελίδα, αλλά δεν έχω ιδέα πώς γίνεται και από πού να ξεκινήσω. Αυτό συνέβαινε πριν από περίπου μια δεκαετία όπου όλα ήταν δύσκολα και ακατανόητα και έπρεπε να έχεις οπωσδήποτε τεχνικές γνώσεις. Σήμερα, ευτυχώς είναι όλα πιο εύκολα και μπορείς και εσύ να δημιουργήσεις τη δική σου ιστοσελίδα εύκολα και κυρίως οικονομικά.

4 συχνές ερωτήσεις σχετικά με την έναρξη ενός eshop

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Πολλοί από τους υποψήφιους πελάτες μας επικοινωνούν τακτικά μαζί μας με ερωτήσεις σχετικά με την έναρξη του δικού τους eshop. Προσπαθήσαμε να απαντήσουμε σε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις παρακάτω:

3 Marketing tips για βελτιστοποίηση του eshop σου

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Η επιτυχία οποιουδήποτε eshop εξαρτάται από τη συνεχή προσέλκυση αγοραστών. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι μέσω  του SEO. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, που απαιτεί σχετικά χαμηλή επένδυση και αποφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα, είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Παρόλα αυτά, πολλά eshop δημιουργούνται χωρίς καν τα βασικά του SEO.

Συμβουλές για να αυξήσετε την ταχύτητα του WooCommerce eshop σας

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά

Θέλετε να αυξήσετε την ταχύτητα του eshop σας;

Η ταχύτητα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία ενός eshop. Όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία των πελατών, αλλά επηρεάζει άμεσα τις μετατροπές και τις πωλήσεις.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα σας δείξουμε πώς να επιταχύνετε εύκολα το woocommerce eshop σας για να βελτιώσετε την απόδοση και τις πωλήσεις σας.

SEO στο WooCommerce πλέον εύκολο - συμβουλές για βελτιστοποίηση στην Google

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Θέλετε να βελτιώσετε το SEO στο WooCommerce eshop σας, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε; Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για το κατάστημά σας ισοδυναμεί με το να έχετε κάποιον να στέκεται σε κάθε γωνιά του δρόμου στον πραγματικό κόσμο με μια ταμπέλα στο χέρι με το brand σας. Εάν δεν έχετε βελτιστοποιήσει το eshop σας, τότε χάνετε πολλές πωλήσεις. Δημιουργήσαμε αυτόν τον απόλυτο οδηγό SEO WooCommerce για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε το eshop σας και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και ταυτόχρονα πωλήσεις.

20 προκλήσεις που μπορεί να συναντήσετε & λύσεις για το eshop σας Μέρος 1ο

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Εάν είστε έμπορος και διαθέτετε eshop ή θέλετε να δημιουργήσετε ένα, η πανδημία μπορεί να είναι ένα δίκοπο μαχαίρι για εσάς!

Ωστόσο, ο μηνιαίος όγκος πωλήσεων είναι ένα από τα πολλά που μειώνονται συνεχώς. Στην πραγματικότητα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Γραφείο Εθνικής Στατιστικής έχει αναφέρει πτώση 5,1% στις λιανικές πωλήσεις λόγω του Covid-19· τη μεγαλύτερη πτώση που έγινε ποτέ από την ίδρυσή του πριν από 30 χρόνια.

Τα 3 βασικά στοιχεία "κλειδιά" για κάθε επιχειρηματία

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

1. Παρουσία - Brand - Προϊόν

Έχετε την ιδέα να υλοποιήσετε αυτό που έχετε ονειρευτεί. Ξέρετε πού θέλετε να φτάσετε και έχετε επισημάνει-κατανοήσει τα βασικά στοιχεία του ταξιδιού, για να φτάσετε εκεί... αισίως. 

Από την ιδέα όμως έως την πράξη, υπάρχει μεγάλος δρόμος.

Κατασκευή Ιστοσελίδας - Τα 4 βήματα για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα επιχείρησης

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Το θέμα κατασκευής ιστοσελίδας δεν είναι απλό. Απαιτεί αφοσίωση και εξονυχιστική έρευνα επιλογής υπηρεσιών. Εδώ θα ανακαλύψετε έναν χρήσιμο οδηγό κατασκευής ιστοσελίδας, σε 4 βήματα που μπορεί να φαίνονται λίγα, αλλά είναι πολύ βασικά και από αυτά εξαρτάται το αν η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας θα πετύχει και θα αναδειχθεί από τις μηχανές αναζήτησης ή θα "χαθεί" και δεν θα έχει καμία αξία μελλοντικά. 

Πάμε να δούμε αναλυτικά τα 4 βήματα για την κατασκευή μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας επιχείρησης:

 

1. Κατοχύρωση Domain Name

Το domain name που θα επιλέξετε, πρέπει να αντικατοπτρίζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, έτσι ώστε οι πελάτες σας να μπορούν εύκολα να βρίσκουν την επιχείρησή σας μέσω μιας μηχανής αναζήτησης. 

Επιλέγοντας Όνομα χώρου – Domain name

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το βασικό βήμα και πρώτο βήμα για ένα επιτυχημένο website, είναι η URL διεύθυνσή που δεν είναι άλλη από το όνομα χώρου – το domain name της ιστοσελίδας σας.

Διαλέξτε το καταλληλότερο όνομα χώρου για την επιχείρησή σας ώστε να αποκτήσετε τη δική σας αφοσιωμένη διαδικτυακή αγορά.

Δαιβάστε μερικές χρήσιμες συμβουλές για την επιλογή domain name:

  • Η κατάληξη – yourWebsite.com: Υπάρχουν πολλές καταλήξεις .org, .net ή .eu. Η πιο συνηθισμένη όμως και αξιόπιστη κατάληξη ενός domain name για το κοινό σας, είναι η .com ή .gr  
  • Μικρό και σύντομο – ευκολομνημόνευτο: Ποια διεύθυνση URL είναι πιθανό να θυμάστε καλύτερα την άλλη μέρα; myWebsite.com ή myFirstCompanyWebsite.com; Μα φυσικά την πρώτη. Μικρότερα ονόματα χώρου, είναι πιο εύκολο να τα απομνημονεύει ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης της ιστοσελίδας σας.
  • Εύκολη προφορά: Σχεδόν ποτέ δε σκεφτόμαστε το πώς θα φαίνεται το όνομα της ιστοσελίδας μας γραμμένο κάπου. ΔΕΝ υπάρχουν κενά ανάμεσα στις λέξεις και οι άνθρωποι μπορεί να μπερδεψουν τη γραμματική δομή του και να καταλάβουν διαφορετική σημασία από αυτή που εσείς θέλετε να αποδώσετε και αυτό δεν είναι πάντα καλό. Δώστε μεγάλη προσοχή στις λέξεις που θα χρησιμοποιήσετε στο domain name.
Διαβάστε: 10 tips για να επιλέξετε το κατάλληλο domain name για την επιχείρησή σας

2. Web Hosting - Φιλοξενία Ιστοσελίδας

Κάντε μία καλή έρευνα και βρείτε την κατάλληλη εταιρεία Φιλοξενίας Ιστοσελίδων.

Πρώτα από όλα, θα πρέπει η εταιρεία που θα αναλάβει τη Φιλοξενία της ιστοσελίδας σας να παρέχει γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση και όλα εκείνα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεστε για να έχετε μια εξελιγμένη και πάνω από όλα παραγωγική ιστοσελίδα σε λογική τιμή.

Η σωστές εταιρείες φιλοξενίας ιστοσελίδων, θα σας προσφέρουν πακέτα πλούσια σε βασικά χαρακτηριστικά φιλοξενίας, με όλα τα απαραίτητα εργαλεία και τους πόρους που απαιτεί η Online σας επιχείρηση και πάντα σε τιμές προσιτές και λογικές για τα σημερινά δεδομένα.

Διαβάστε περισσότερα για τα βασικά χαρακτηριστικά φιλοξενίας και τα απαραίτητα εργαλεία που απαιτούνται για την καλύτερη φιλοξενία ιστοσελίδας.

Ποιο είναι το καταλληλότερο πακέτο Φιλοξενίας για την ιστοσελίδα μου;

Εάν βρίσκεστε σε αναζήτηση ή είναι επείγον να "σώσετε" την ιστοσελίδα σας σήμερα, επικοινωνήστε μαζί μας.

3. Περιεχόμενο

Ο "βασιλιάς" μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας. Προετοιμάστε το περιεχόμενό σας με λογική και σύνεση.

Εστιάστε σε αξιόλογο και ποιοτικό περιεχόμενο. Μην επικεντρώνεστε στην ποσότητα, αλλά στην ποιότητα του περιεχομένου σας ανά εβδομάδα.

Ο τίτλος που θα επιλέξετε για το άρθρο σας, θα πρέπει να αντανακλά το περιεχόμενο – θέμα του άρθρου, να είναι συνοπτικός και σαφής. 

Με λίγα λόγια, μη χρησιμοποιείτε τεράστια κείμενα και ατεείωστες προτάσεις, αλλά μικρές και "γρήγορες" παραγράφους. Να τα χωρίζετε σε μέρη, να χρησιμοποιείτε κουκκίδες, να μπολντάρετε έννοιες, χρήσιμες λέξεις-κλειδιά και υπότιτλους και να μην ξεχνάτε τις εικόνες και γενικά το χρήσιμο οπτικό υλικό στα άρθρα σας.

4. Κατασκευή Ιστοσελίδας

Έφτασε η μεγάλη στιγμή. Κάντε μία καλή έρευνα και βρείτε την κατάλληλη εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων. Δείτε εδώ τι δυνατότητες σας προσφέρει η εταιρεία μας για την κατασκευή της δικής σας ιστοσελίδας με βάση τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας και επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα κιόλας.
 

e-shop και e-commerce

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά

Όλο και πιο συχνά ακούμε για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα eshop, αλλά τι είναι πραγματικά και τι σημαίνουν για την επιχείρησή σας;

Τι προσφέρουν σε μια ιστοσελίδα;

Τα χρειάζομαι τελικά για την επιχείρησή μου;

Εάν θέλετε να μάθετε τα πάντα για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα eshop ή να αποκτήσετε ένα δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα, διαβάστε αυτό το άρθρο:

WeBLB - Νέα

Δεν βρέθηκε ροή.