Blog

SEO στο WooCommerce πλέον εύκολο - συμβουλές για βελτιστοποίηση στην Google

SEO στο WooCommerce πλέον εύκολο - συμβουλές για βελτιστοποίηση στην Google

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

Θέλετε να βελτιώσετε το SEO στο WooCommerce eshop σας, αλλά δεν είστε σίγουροι πώς να ξεκινήσετε; Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) για το κατάστημά σας ισοδυναμεί με το να έχετε κάποιον να στέκεται σε κάθε γωνιά του δρόμου στον πραγματικό κόσμο με μια ταμπέλα στο χέρι με το brand σας. Εάν δεν έχετε βελτιστοποιήσει το eshop σας, τότε χάνετε πολλές πωλήσεις. Δημιουργήσαμε αυτόν τον απόλυτο οδηγό SEO WooCommerce για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε το eshop σας και να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και ταυτόχρονα πωλήσεις.

Τι είναι το WooCommerce;

Το WooCommerce είναι ένα πρόσθετο (plugin) για την δημιουργία eshop ανοιχτού κώδικα που δημιουργήθηκε για το WordPress. Σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε το πιο ισχυρό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και να το χρησιμοποιήσετε για τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Λόγω της φύσης του ανοιχτού κώδικα, μπορείτε να προσαρμόσετε κάθε πτυχή του καταστήματός σας. Πριν ξεκινήσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, οι περισσότεροι κάνουν συνήθως μία ερώτηση: Είναι το WooCommerce φιλικό προς το SEO;

 

Είναι το WooCommerce φιλικό προς το SEO;

Το WooCommerce είναι πολύ φιλικό προς το SEO. Λειτουργεί πάνω στο WordPress, το οποίο είναι συμβατό με τα πρότυπα και είναι καλό για SEO. Ωστόσο, μπορείτε σίγουρα να χρησιμοποιήσετε πρόσθετα και τεχνικές για να βελτιώσετε περαιτέρω το SEO προϊόντων του WooCommerce. Όταν ξεκινάτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με το WooCommerce, σίγουρα θα πρέπει να προσθέσετε πράγματα όπως, προϊόντα, περιγραφές προϊόντων, σελίδες προϊόντων, εικόνες και άλλο περιεχόμενο στο κατάστημά σας. Είστε υπεύθυνοι για τη βελτιστοποίηση όλου του περιεχομένου που προσθέτετε. Το WooCommerce SEO είναι μια συνεχής διαδικασία και θα πρέπει να το διατηρήσετε για να δείτε σταθερή ανάπτυξη στην επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας. Τώρα ίσως αναρωτιέστε, τι χρειάζομαι για να αναπτύξω σωστά μια αποτελεσματική στρατηγική SEO WooCommerce; Λοιπόν, εκεί μπορεί να βοηθήσει ο οδηγός SEO WooCommerce. Θα εξετάσουμε πολλές σημαντικές συμβουλές SEO για το eshop σας και θα τις κάνουμε εύκολα κατανοητές.

1. Γράψτε απλούς τίτλους και περιγραφές

Φτιάξτε απλές προτάσεις. Μην προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε φανταχτερά επίθετα που κανείς δεν τα χρησιμοποιεί. Μερικές φορές στο γράψιμο μπορεί η φαντασία μας να “καλπάζει”. Να θυμάστε όμως πως οι πελάτες σας είναι και αυτοί απλοί άνθρωποι σαν εσάς. Άρα, δεν χρειάζονται υπερβολές για ένα προϊόν που φαίνεται ποιοτικό και καλό.

Ένα πολύ σημαντικό είναι Βεβαιωθείτε για τη μοναδικότητά τους και προσπαθήστε να αποφύγετε τους ίδιους τίτλους-περιγραφές στα προϊόντα σας. Είναι από τα βασικά του SEO, αλλά όταν μιλάμε για eshop, για κάποιο λόγο, πολλοί έχουν σταματήσει να τηρούν αυτόν τον απλό κανόνα.

2. Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σας

Οι τίτλοι εναλλακτικού κειμένου Alt Text και εικόνων χρησιμοποιούνται επίσης για τη βελτίωση της προσβασιμότητας του ιστότοπού σας για άτομα ΑΜΕΑ με όχι και τόσο καλή όραση που χρησιμοποιούν συσκευές ανάγνωσης οθόνης για να διαβάσουν το περιεχόμενο ενός eshop. Όταν το πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης έρθει σε μια εικόνα, θα διαβάσει το εναλλακτικό κείμενο. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις του χρήστη, μπορεί επίσης να διαβάσει το κείμενο του τίτλου. Τα eshop που έχουν στις εικόνες τους εναλλακτικούς τίτλους Alt Text  σίγουρα έχουν καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Γι' αυτό συνιστούμε ανεπιφύλακτα να συμπεριλάβετε εναλλακτικό κείμενο για όλες τις εικόνες σας.

3. Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα του site σας

Εγκαταστήστε ένα plugin WordPress Caching

Οι σελίδες WordPress είναι «δυναμικές». Αυτό σημαίνει ότι δημιουργούνται εν κινήσει κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται μια ανάρτηση ή μια σελίδα στο eshop σας. Για τη δημιουργία των σελίδων σας, το WordPress πρέπει να εκτελέσει μια διαδικασία για να βρει τις απαιτούμενες πληροφορίες, να τις συγκεντρώσει όλες και στη συνέχεια να τις εμφανίσει στον χρήστη σας. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει πολλά βήματα και μπορεί πραγματικά να επιβραδύνει το eshop σας όταν τον επισκέπτονται πολλά άτομα ταυτόχρονα. Γι' αυτό συνιστούμε σε κάθε eshop WordPress να χρησιμοποιεί μια προσθήκη προσωρινής αποθήκευσης. Η προσωρινή αποθήκευση μπορεί να κάνει το eshop σας από 2 έως 5 φορές ταχύτερο. Αντί να περνάει όλη τη διαδικασία δημιουργίας προβολής σελίδας κάθε φορά, η προσθήκη προσωρινής αποθήκευσης δημιουργεί ένα αντίγραφο της σελίδας μετά την πρώτη φόρτωση και, στη συνέχεια, εξυπηρετεί αυτήν την προσωρινά αποθηκευμένη έκδοση σε κάθε επόμενο χρήστη.

Όταν ένας χρήστης επισκέπτεται το eshop σας, ο διακομιστής σας ανακτά πληροφορίες από μια βάση δεδομένων MySQL και τα αρχεία σας PHP. Στη συνέχεια τα τοποθετεί όλα μαζί σε περιεχόμενο HTML το οποίο σερβίρεται στον χρήστη. Είναι μια μακρά διαδικασία, αλλά μπορείτε να παραλείψετε πολλά όταν χρησιμοποιείτε την προσωρινή αποθήκευση.

4. Δηλώστε ένα XML στην google

Τι είναι ένας Χάρτης XML; Ένας χάρτης XML είναι ένα αρχείο που παραθέτει όλο το περιεχόμενο του site σας σε μορφή XML, έτσι οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google μπορούν εύκολα να ανακαλύψουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενό σας. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι ιστότοποι συνήθιζαν να έχουν έναν σύνδεσμο στις κύριες σελίδες τους, με τίτλο "Χάρτης ιστότοπου". Αυτή η σελίδα περιείχε συνήθως μια λίστα με όλες τις σελίδες σε αυτόν τον ιστότοπο. Σήμερα οι χάρτες ιστότοπου δημοσιεύονται σε μορφή XML αντί για HTML και το κοινό-στόχος τους είναι οι μηχανές αναζήτησης και όχι οι άνθρωποι. Βασικά, ένας χάρτης ιστότοπου XML είναι ένας τρόπος για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων να ενημερώνουν τις μηχανές αναζήτησης για όλες τις σελίδες που υπάρχουν στον ιστότοπό τους. Ενημερώνει επίσης τις μηχανές αναζήτησης ποιοι σύνδεσμοι στον ιστότοπό σας είναι πιο σημαντικοί από άλλους και πόσο συχνά ενημερώνετε τον ιστότοπό σας. Επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν καλύτερα τον ιστότοπό σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να βρουν περισσότερο περιεχόμενο και να αρχίσουν να το εμφανίζουν στα αποτελέσματα αναζήτησης, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αναζήτησης και βελτιωμένη κατάταξη στο SEO. 

Ίσως σας ενδιαφέρουν
e-Shop
  • 09/17/2019
  • By Nikiforos

E-shop: πως καταχωρώ τα προϊόντα μου ώστε να είμαι πρώτος σε πωλήσεις

Ανάμεσα σε τεχνικά δύο ίδια e-Shop, εμφανίζεται πρώτο στην Google αυτό που έχει ανταγωνιστικά προϊόντα. Αυτό μεταφέρεται στην Google με συγκεκριμένες τεχνικές. Και θεωρείται αυτονόητο πως χρησιμοποιείτε...

WeBLB - Νέα

Δεν βρέθηκε ροή.